STEFAN KERKHOF

  • Over
  • Contact

Blog

Golden Circle Simon Sinek
Uncategorized

De werking van Simon Sinek’s Golden Circle uitgelegd

De Golden Circle is een model dat het succes van bedrijven als Apple en politici zoals Donald Trump verklaart. Wat maakt hun boodschap nu juist zo veel krachtiger dan die van Microsoft of Hillary Clinton? Wat maakt hen zo veel Lees meer…

Door Stefan Kerkhof, 12 maanden12 maanden geleden
Tone-of-voice
Uncategorized

De kracht van een eigen tone-of-voice

Een herkenbare tone-of-voice is een belangrijk onderdeel van je stijlgids. Het bepaalt de manier waarop je communiceert met je doelgroep en kan wonderen doen voor je bedrijf. Maar wat is het, hoe definieer je een tone-of-voice, waarom is het zo’n Lees meer…

Door Stefan Kerkhof, 1 jaar12 maanden geleden
Waarom heb je een stijlgids nodig?
Uncategorized

Stijlgids: waarom is het belangrijk en welke onderdelen bevat het?

Een stijlgids is een onmisbare tool voor elk bedrijf, of je nu een jonge startup of een uit de kluiten gewassen kmo bent. In deze blogpost ga ik dieper in op wat het is, welke voordelen je eruit haalt en Lees meer…

Door Stefan Kerkhof, 1 jaar12 maanden geleden
11 tips voor een call-to-action
Uncategorized

11 tips om de perfecte call-to-action te schrijven

Met een goede call-to-action verricht je wonderen. Dat is algemene kennis, maar ook gemakkelijker gezegd dan gedaan. Want wat is een goede call-to-action? Welke taal moet je gebruiken? Waar op de pagina plaats je er eentje? Welke kleur en vorm Lees meer…

Door Stefan Kerkhof, 1 jaar1 jaar geleden
De onsterfelijke onderneming Fons van Dyck
Uncategorized

Zo ontwerp je een onsterfelijke onderneming

Fons van Dyck staat al jaren gekend als een van de grootste merkenstrategen in de Benelux. Zijn jarenlange carrière bekroonde hij met het boek ‘De Onsterfelijke Onderneming’ in maart 2019. In dit meesterwerk beschrijft hij hoe ondernemingen kunnen overleven in Lees meer…

Door Stefan Kerkhof, 1 jaar1 jaar geleden
Teksten herschrijven
Uncategorized

21 tips om je teksten te herschrijven

Woorden zijn je belangrijkste vertegenwoordigers. De manier waarop je ze inzet bepaalt de kracht van jouw teksten. Toch lees je veel teksten die tekortschieten. Dat ligt vaak aan een schrijver die te snel tevreden is.  Maar dat voorkom je gemakkelijk Lees meer…

Door Stefan Kerkhof, 1 jaar1 jaar geleden
Gratis zoekwoordenonderzoek
Uncategorized

Gratis zoekwoordenonderzoek doe je zo!

Elke goede blog begint met een doordacht zoekwoordenonderzoek. Er bestaan verschillende gratis en betalende tools om te achterhalen welke zoekwoorden belangrijk zijn voor jou. Denk je dat je een zoekwoordenonderzoek enkel goed uitvoert met betalende tools? Dan heb je het Lees meer…

Door Stefan Kerkhof, 1 jaar1 jaar geleden
On-page SEO
Uncategorized

On-page SEO: een praktische gids

Wil jij een blog die hoog eindigt in de zoekresultaten? Dan is on-page SEO belangrijk. Ontdek hier een praktische gids die je daarbij helpt!

Door Stefan Kerkhof, 1 jaar8 maanden geleden
Usability websites Volkswagen Renault en Peugeot
Uncategorized

Een usability-studie van Volkswagen, Renault en Peugeot

De 3 grootste automerken van België horen een gebruiksvriendelijke website te hebben. Ontdek hier een usability studie tussen Volkswagen, Renault & Peugeot!

Door Stefan Kerkhof, 1 jaar1 jaar geleden
Buyer Persona
Uncategorized

Zo Maak Je Een Buyer Persona

Door buyer persona te creëren help je de marketingafdeling inzicht te krijgen in je klanten. Je versterkt je content strategie er zelfs mee!. Lees hier hoe!

Door Stefan Kerkhof, 1 jaar8 maanden geleden

Berichtnavigatie

Vorige 1 2 3 4 Volgende
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Meest recente berichten
  • Een complete gids tot conversie optimalisatie (+21 tips)
  • User experience: de 13 grootste valkuilen
  • De 8 elementen van een sterke nieuwsbrief
Mis geen enkele tip en schrijf je in voor de nieuwsbrief!


  • #244 (geen titel)
  • Blog
  • Contact
  • Over
Hestia | Ontwikkeld door ThemeIsle