Nieuwsgierigheid is een enorme troef voor een marketeer. Je komt constant tot nieuwe inzichten die bijdragen aan jezelf als persoon en aan je eigen werk. Door constant alles in vraag te stellen hou je jezelf scherp. Je creëert een automatische reflex om op onderzoek uit te gaan. Om overal het meeste uit te halen. Want kennis stopt niet. Kennis groeit, evolueert.

Als marketeer hou je dan ook het beste je ogen en oren open. We leven in interessante tijden. Tijden waar elke dag opwindende dingen gebeuren. Blijf je zitten, dan verroest je. Ga je echter mee, dan groei je uit tot de beste marketeer die je kunt zijn.

Wie ben ik?

Stefan Kerkhof. Eerste van zijn naam, content marketeer, creatieve duizendpoot in hart en nieren. In mijn dagelijks leven werk ik bij Websteak Marketing als online marketing consultant.

Maar naast mijn vaste job kriebelt het om mezelf onder te dompelen in de wondere wereld die marketing is. Je kunt er jaren over leren en lezen en nog steed maar het topje van de ijsberg ontdekt hebben.

Met dat in het achterhoofd richtte ik deze blog op. Het is een uitlaatklep voor opinie, voor creatie, voor inspiratie. Het houdt me scherp en fris. Het voedt mijn nieuwsgierigheid en het maakt me blij. Alleen dat is reden genoeg.

Waarover schrijf ik?

Veel. Zoals gezegd: nieuwsgierigheid is een enorme troef voor een marketeer. Je mag je voornamelijk verwachten aan:

  • Content marketing
  • Schrijftips
  • Digitale marketing
  • Duurzaamheid
  • Opiniestukken

Dat helpt me niet enkel om die materie beter te begrijpen. Het helpt ook anderen. Als je iets echt goed begrijpt, dan kun je het simpel uitleggen.

Heb je vragen of opmerkingen over wat je leest op de blog? Vind me op LinkedIn of stel je vraag via het contactformulier!